השר פרוש: "אף אחד לא יכול לעשות דין לעצמו"

    מהדורת הבוקר No Comments on השר פרוש: "אף אחד לא יכול לעשות דין לעצמו"

    השר מאיר פרוש הממונה על הילולת הרשב"י, בשיחה עם 'קול חי': "הממשלה השקיעה פה הרבה כסף. הקימו פה 'עיר' בתוך חודש. אני לא מתחרט לרגע על מה שעשיתי ולקחתי על עצמי. נקווה שהכל יעבור כשורה"

    מאיר פרוש צילום: Arie Leib Abrams/Flash90
    17:01
    01.05.24
    צבי טסלר No Comments on זעם בבני ברק: זייברט שוב סוגר את העיר בלילות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר (שני) על הילולת הרשב"י במירון, שתחל הערב: "עשינו את המקסימום שאנחנו יכולים. אני ממש לא יכול לומר שאני רגוע, אבל בלעדי הקב"ה שום דבר לא יכול לקרות ואנחנו מקווים שהדבר יצליח".

    "כשהייתי צריך לשכנע קבוצה לנהוג בהתאם למתווה", אמר פרוש: "הסברתי להם שזו לא שמחת בית השואבה שכל אחד עושה מה שהוא רוצה במקום שלו. במירון אם רוצים שכולו יוכלו לבוא אנחנו צריכים למצוא מתווה סביר שמתאים לכולם וחשוב שיאמצו את זה. אף אחד לא יכול לעשות דין לעצמו. עשינו משהו שיהיה טוב לכל מי שרוצה לבוא להתפלל".

    לדבריו "זה מה שהבינו מועצות גדול וחכמי התורה, שזה משהו ששייך לכל עם ישראל. אני מתרגש שהם באים וקוראים לנהוג בחוכמה ולציית למתווה".

    עוד אמר השר פרוש: "הממשלה השקיעה פה הרבה כסף. הקימו פה 'עיר' בתוך חודש. אני לא מתחרט לרגע על מה שעשיתי ולקחתי על עצמי. נקווה שהכל יעבור כשורה".



    0 תגובות